top of page
  • 500px
  • Vimeo Social Icon
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram Social Icon
Traveling Life

Find Happiness >

1 Berlin. 2 c°. 3 Days..jpg

Happiness Is Only Real When Shared.
- Christopher McCandless

ברלין - סיפור דרך

עודכן: 25 בפבר׳ 2019


הנוף מהחדר במלון Parkinn alexanderplatz

תקופה: ינואר - פברואר. אורך טיול: סופ"ש מלא.

תקציב: 3,500 - 4,000 ש"ח. מטבע: יורו. טיפה גאוגרפיה ברלין היא בירת הרפובליקה הפדרלית של גרמניה, והעיר הגדולה ביותר בגרמניה. ברלין מונה כ- 3.7 מיליון תושבים. טסתי מהארץ עם גרמניה שכמה ימים לאחר הטיול שלי פשטה רגל(במזל), ואת החזור עשיתי עם איזיגט שתייהם היו אחלה של טיסות גם מבחינת שירות וגם המטוסים עצמם די חדשים.

נחתתי בברלין בשעות הבוקר המוקדמות מה שאני ממליץ לכל מי שטס לסופש או חופשות קצרות שינחת בבוקר ככה מרוויחים יום שלם של טיול. ומשם לקחתי אוטובוס שעלה פחות מ 6 שקלים עד לאלכסנדר פלאץ איפה שממוקם המלון שלי( ParkInn alexanderplatz ).

עלות לכל ה 3 לילות היו 1,150 ש"ח. בהחלט שווה את הכסף המלון ממוקם במקום מרכזי שקרוב להכל, גם למטרו, גם לחנויות וגם לאתרים מסויימים.



יום ראשון: דבר ראשון הייתי חייב קפה ומשהו שימלא לי את הבטן עד הצהריים, ישבתי בדאנקין דונטס שהיה ממש קרוב למלון קפה גדול וכמה דונטס בגרושים, ולאחר מכן הסתובבתי טיפה באזור הקרוב. ביקרתי בקתדרלה המרכזית של ברלין ובעוד כמה מקומות בקרבת מקום(יש אחלה דברים לראות בקרבת מקום).




הקתדרלה של ברלין




לאחר מכן הלכתי למגדל הטלויזיה כדי לראות על מה כולם מדברים, לצערי בסופש לא היה ראות משהו אז אנשים המליצו לי לא לעלות למעלה כי אני לא אראה כלום.

למי שמגיע לברלין ממליץ לכם לעלות למגדל הטלויזיה ביום שיש בברלין ראות יפה. בנוסף יש שם מסעדה. הגיע צהריים הלכתי לאכול במסעדה בשם Escados. מסעדה ספרדית מאוד מצויינת של בשרים, מחירים סבירים אך הוגנים. מאוד נהנתי לאכול שם.

לאחר מכן הלכתי לחדר לשנוץ טיפה ואז התארגנתי ותפסתי מטרו לאזור של הברים, מצאתי בר בשם Mein Haus am See. מקום קטן מאוד נחמד שיש בו הרבה תיירים מחירי בירה בריצפה וממש צמוד למטרו. יום שני:

קמתי בבוקר לעוד יום שגרתי של קפה ודונטס חחח , ותפסתי מטרו לאזור ה - East Gallery wall.

באזור יש כמה מקומות מאוד מעניינים לראות, חומה לאורך של כמה קילומטרים אחדים עם עשרות יצירות מאוד מגניבות מכל הסוגים.



החומה עם היצירות

באמצע החומה יש אפשרות ללכת על ספת נהר עם נוף ממש יפה של בתים מאוד יפים שמשתקפים על מי הנהר, ובנוסף יש לאורך הנהר גשם שעובר בו המטרו. על הנהר נמצאים מדי פעם ברבורים.

בקרבת מקום יש כל מיני גלריות ומוזיאונים נחמדים למי שמתחבר טיפה לאומנות.







סוף היום השני הגיע ונתתי לעצמי טיפה זמן לצלם באזור של המטרו לתפוס כמה תמונות שהיו לי בראש, הנה כמה מהם:







יום שלישי:

יום שלישי ואחרון לקחתי הכל יותר באיזי וביקרתי בעיקר באזור אחד עיקרי באזור שער ברנדנבורג והאתר הנצחה של נרצחי יהודי אירופה.

יש באזור הזה הרבה מה לראות אם אתם חברה שהולכים ברגל יש לכם את השער ברנדנבורג ואתר ההנצחה,ממול יש לכם פארק גדול שנחמד מאוד להסתובב בו, ויש עוד כמה רחובות ליד שיש כל מיני מקומות תיירותיים.







  • לאחר מכן פשוט העברתי את רוב היום באזור אלכסנדר פלאטץ לקנות כל מיני מזכרות ומתנות לחברה בבית ומשפחה, יש שם אחלה חנויות כמו דקטלון, פרימארק ועוד קניונים קטנים. לסיכום ברלין היא אחלה מקום לחופשה של סופ"ש, יש בה הרבה מה להציע אם זה קניות, חיי לילה ותיירות. ברלין די זולה למטייל כמובן הכל תלוי באופן הטיול. טיפים שהייתי ממליץ למי שמגיע לברלין הם:

  • לקנות כרטיס מטרו של 4 ימים ולא כל פעם כרטיס אחד.

  • להמיר עוד בארץ את הכסף ולא לחכות לשדה.

  • לקנות סים בברלין עצמה ולא בשדה.

  • מטרו, מטרו ועוד פעם מטרו, אתם יכולים להגיע לכל מקום עם מטרו, גם אחלה דרך לראות את העיר

  • מקומות של תצפית תעשו בימים שיש ראות טובה כדי שתהנו מהנוף.



תהנו ותעופו על החופשה שלכם כי אין כמו לראות עולם! בנוסף הנה סירטון שהכנתי על ברלין צפיה מהנה!








611 צפיות0 תגובות

תישאר מעודכן

bottom of page